mrvgrbz isilulusal evet ikiz gebeyim 5.ayımda gitmiştim çok güzel geçti Rabbim öyle yardım etti ki bi sorun yaşamadım elhamdulillah
isilulusal mrvgrbz yaa şuan bana umut oldu bu bende ekimde gitmek istiyorum o zaman 29 haftalık oluyorum 14 gün rahat geçermi
biriciginannesi 8 haftalıken gitmiştim elhamdülillah güzel geçmişti sadece birazcık yemek sıkıntım oldu omum dışında bütün ibadetlerimi yerine getirmek nasip.oldu