merhaba kızlar, 10+6 dayım. devlet hastanesinde riskli olduğum gerekçesiyle şehir hastanesine yönlendirdiler. Bilkent şehir hastanesinde kesenin sağ tüpe çok yakın olduğunu ve kürtaj olmam gerektiğini söylediler. bebeğin kalbi atıyor. Yatış için prof hocaları geldi. 1 hafta daha bekleyelim dedi. eğer tüpe yaklaşmaya devam ederse kürtaj olacakmışım. Böyle bir şey başına gelen var mı? bebeğin kalbi 200 atıyor