13+4 haftalık gebeyim iki gündür pantolonumu ıslatacak kadar akıntım oluyor. Sıvı, kokusuz ve renksiz. Herhangi bi ağrım, kanamam, kasılmam, ateşim vb. de yok. Çoğu zaman akıntımı fark etmiyorum bile. İlk gördüğümüzde apar topar hastaneye gittik bebeğin kalbinin güçlü attığını, hareketlerinin yerinde olduğunu ve kesede yeterli su olduğunu söylediler. Vajinal muayenede de aktif bir sızıntı olmadığını söylediler. Ama akıntı kesilmiyor. Buna benzer bir durum yaşayan ya da neden olabileceğini bilen var mı aranızda acaba?