asliyorgun gulkeceli ben Mehmet kaya talipliyim planlı sezaryen olacak. Ben de merak ediyorum doğum yapanlar bizi aydınlatabilir mi
gulkeceli semahayall bende takipliyim ama kararsızım acaba nasıl davranıyorlar doğumda bide tek kişilik odada kalabiliyormuyuz merak ediyorum
semahayall gulkeceli ben kiminle konuşsam çok memnun kalıyor , hastanede çalışan personel bile orada doğum yapıyor. Sizin doktorunuz kim
gulkeceli asliyorgun Ben hamileliğim ilk haftalarında trafik kazası geçirdim üniye gittim ambulanslaa üni de kadın doğum acilde denk geldiğim ekip çok sertti kontrol olmasına rağmen oyüzden biraz tedirginim şehirdekilerde öylemidir
semahayall gulkeceli çok geçmiş olsun ama bence üniversite hastanesi kesinlikle çok kötü , ben tercih etmiyorum herhangi bir şey için
sibel3329 Tarsus ta yaşıyorum. Hiç gitmedim. Ama arkadaşımın biri orda doğum yaptı yakın zamanda. Tek kişilik odalar şansa bağlıymış. Bide tanıdığın varsada ayarlıyorlarmış.
sibel3329 gulkeceli inşallah bulursunuz. Şansınız bol olsun da tek odada kalın. Bide 2 gece mi kalınıyor şehir hastanesinde. Eşiniz sadece ziyaret saatinde girebiliyor sanırım.
mrvycl Bende 2 haziranda planlı sezeryan olucm. Bende tedirginim umarım uyi geçer. Duyduğum şeyler genelde pozitif ama çocukları ziyaret saatinde bile almıyorlarmış bu beni çok üzdü kızım kardeşini ve beni göremeyecek
SelverDeniz İlk bebeğimin doğumunu orda yapmıştım. Şuan 2. Gebeliğim yine şehir hastanesinde doğum yapacağım inşallah 🙏🏻
asliyorgun umutluanneadayi sezaryen doğum yapacam süreç nasıl oluyor. Odalar tek kişilik mi eşim gelebilir mi. Ameliyata alınma süreci nasıl ilerliyor. Bunları öğrenmek istiyorum
umutluanneadayi asliyorgun oda şansınıza kalmış bişey ama ya tek yada 2 kişilik oluyor eşin girebiliyor yanına ama ziyaret saatleri içinde bide doğum yaptığında. Ameliyata alınmadan önce Damar yolun açılıyor odada sonda takılıyor sonra ameliyathaneye indiriliyorsun