Cansin_01 Ovitrella vuralı 12.gün oldu ve 10.gün iğne etkisi geçmişti negatifti laboquick marka teste.. bugünde innovita ve laboquick marka testler yaptım. Laboquick te zar zor gözüken gölge var gibi fotoğrafta dahi çıkmaz. Ama innovita da daha belirgin bir cizgi çıktı fakat sonucu 20 dk bekledim diyebilirim. Çünkü testte kırmızılık geçmedi süresi varmış gibi. Bu şekilde başına gelen var mı sonuç doğru mu yoksa test mı bozuk? Normalde hiç böyle olmazdı bu test
pskshk Cansin_01 ben anlamadım innovita gebelik testi değilki ovülasyon testi yapmışsınız. Bhcg bakmıyor ki lh testi
Cansin_01 Mrsfly bilemiyorum ki beni hiç yaniltmamisti bu marka kimyasallarimi da bununla öğrenmiştim ama bunca böyle beketince sonuç bozuk olma ihtimali düşündürdü beni.. şimdi son hali bu. Üç saat geçti yapalı
pskshk Cansin_01 evet iki markayı birbiriyle kıyasladığınız için söyledim. İkisi de bhcg değil anlamında. Bu ikisi de innovita ise bence de bhcgyi tekrarlamak lazım
Cansin_01 pskshk ben ikisini kiyaslamadim aslında öyle olsa ovulasyon yazardim. Ne olduğunu biliyorum sonuçta ☺️ laboquick marka ile kiyasladim onu yuklemedim buraya fotoğrafta çıkmıyor. Bozuk değildir inşallah innovita gebelik testi