1cey damla6565 yani ben aslında olacak olan her zaman olur kafasındayım, Allah korusun doğumda bile her şey olabilir, yada geç haftalarda da. Kötü düşünmemek gerek. Ağırlaşınca da zor oluyor en sona kıyafet ütüsü temizliği kalır ☺️🙏🏼
damla6565 esaesaesa hastane hediyeliklerini şuan yaptırmayı düşünmüyorum 25 hastalığız bizde 30 dan sonra onları halledicem
smkrky Ziyangillerrr_ Ben de 30 gibi yapsam diyordum ama çok zorlanmadan yapmak lazım demek ki tavsiyenizi dikkate alacağım🌸
anneadayii__ damla6565 30.haftada kıyafetleri yıkayıp ütülemiştim parça parça başlayabilirsiniz bence