Göz hakkı diye bişeyin fıkhi hükümlere göre geçerliliği yok. Malın sahibinden izin alıp sonra yerseniz helal olur. Öncesinde yediyseniz de helal olması için helallik istemesi gerekiyor. Tabi ben dinen olması gerekeni söylüyorum ne kadarını yapabilirsiniz bu size bağlı. Bazı kişiler böyle konularda çok rahat oldukları için herkes de öyle olsun isteyebilirler olması gerekeni söyleyince de çok kasıyorsun derler yanlış yönlendirme yapmış bazı arkadaşlar