ozleemtanis Arkadaşlar merhaba. İkiz gebelikte tek tek sağım yerine ikili chicco markanın giyilebilir süt sağım makinasına baktım. Önerileriniz , deneyimleriniz nedir
Havin49_ ozleemtanis benşm ikiz şekli lansinoh yeterli oldu ben şarjlı aldım çekim gücü giyilebilirken daha yüksek
sudeli4 ozleemtanis bence imkanın varsa kesinlikle giyilebilir olanı almalısın. Ben 3 sene önceki gebeliğimde hiç yaygın değildi lansinoh elektrikli pompayı aldım memnundum da ama giyilebilir olan kesinlikle dsha pratik sürekli sağmak zorunda olunca tutmak gerekşyo filan insanı yoruyo