edakln evremkesmis bana da olmuş gibi geliyor. En alttan ikinci dün gece 12 civarı en alttaki sabah 9 da. Dünü değerlendiremedik kaçırmayız inşallah 🥲
edakln edakln dün gece yoğun bi regl sancısı çektim kasıklarım ağrıyordu bu sabah hafiflemişti kaçırdığımı düşünüyorum 😥
edakln evremkesmis tamamdır çok teşekkür ederim 🙏 sonucunuz ne oldu peki inşallah hamile kalmışsınızdır
evremkesmis edakln bu testle ilk denememde hamile kaldım 38+4 şu an doğumu bekliyorum. Darısı başınıza. Ayrıca pcosluyum.
edakln evremkesmis hayırlı olsun Allah sağlıkla huzurla büyütmeyi nasip etsin inşallah 🙏 bende de pcos görünümü var dediler de net bişey demediler. Aralıkta boş gebelik geçirdim şimdi tekrar istiyorum darısı başıma inşallah 🙏
edakln znnnr akşam üzeri böyle olunca değerlendirdik yarın sabah tekrarlarım testi bakalım daha koyulaşacak mı
edakln znnnr bu sabah azcık silikleşti çatlamaya başladı galiba. Çatladığı günden mi sayıyoruz dpo yu