buketdeniz19 Papatya-45 Bende atlas ile aras arasında kararsız kalmıştım Aras koymaya karar verdik Ama atlasta çok güzel bir isim bence sağlıkla gelsin bebişiniz inşallah 🙏
buketdeniz19 Papatya-45 Ay gerçekten öyle 😂 biz ilk bebeğimizdede erkek olsaydı Aras kocayacaktık ama onu kaybettik şimdi buna nasip oldu inşallah