Ceren130 twobabymomm bende test yaptım aynı silik cizgi vardı iki gün sonra tekrar yaptım hiç bişey çıkmadı ama 🥺
sedatm mommmmand bence de kan vermeye git direk çıkmış çünkü hayırlısıyla sağlıkla kucağına almak nasip olsun inşallah 🌸
mommmmand buketdeniz19 şu an lık yok denilecek kadar az bi ara bi kasık ağrım oldu aynı adet olacakmış gibi bide göğüslerde hassasiyet kan verdim bekliyorum
Yaprakunallar mommmmand canım kesn var bence hayırlı olsun bende adetime on gğn kaa adet olcam hissi var göğüslerimde hassas carsamba adet günüm bekliyorum