Hmyr_ygt Kızlar Aksaray’da olanınız var mı ? Maya hastahanesinde hilal hanım varmış sezeryan için onunla görüştüm kendi doktorum izine ayrılmış çok sinirlendim 😡 ani kararla oraya gitmeyi düşünüyorum gideniniz varsa bilgi verir misiniz ? Nasıl bir doktor ve hastahane
Haviiisss Ben hic memnun kalmadim nur hilalden yinede siz bilirsiniz . Zaten etrafimdan duydugum kadariylada hic kimse memnun kalmamis..
Haviiisss MelekAnnesi52 ben suan aksaray hastanesi fatih demirciye gidiyorum canim . 31+4 olduk suan cok sukur . Basindan beride fatih beye gidiyorum..
MelekAnnesi52 Haviiisss anladım 😊 başka hastenele varmış Aksaray'da duyduk ama bizim arkadaşlarımız maya da doğum yaptı memnunlar tavsiye üzerine oraya gittik başından beri memnunuz bizde 🤗
firo Haviiisss merhaba sayfada denk geldimde bende fatih beye kontrollere gidiyorum bazı kişilerden doğumu zor geçiyor kontrolleri güzelde ameliyatında çok ağrı oldu diyenler var sizin bu süreciniz nasıl geçti acaba