nilperab Merhaba kızlar.27+4haftamdayım.Regli olcakmıs gibi karın,kasık ve hafif bel ağrım var.Geçen hafta ıdrar tahlılım temiz çıkmıştı oysaki.Bu haftalarda benim gibi olan var mı
nesliily nilperab merhaba ben ee 27+1 im 2 3 gundur regl olunca olan bel agrimin aynisi var etrafımda kime sorsam yaşamış bunu. Kasik agrim da özellikle sabah ve aksam olmaya başladı batma seklinde ama şiddeti artmiyorsa ve kasilma seklinde düzenli gelmiyorsa korkma normal dedi doktorum. Bebek hareket edince bağlar gerilince olur dedi
busebelli nilperab Hamileliğimin başından beri Regl ağrısı gibi ağrı çekiyorum hep normal dendi 34 haftalık oldum ve ağrılar daha da şiddetli şimdi ona da normal diyorlar
nilperab busebelli bende yeni başladı kasık ağrısıyla birlikte canım .Az kalmış sağlıklı bir şekilde kucağına alman dileğiyle🙏