Esraa02 bebeğinin çiş kaka sayısına göre değişir.20 gün 1 numara kullandık.benm oğlum ortalama 10 bez harcıyodu günde.arkadaşımın bebeği 5 bez harcıyodu.20 günde 2 numara kullandım.40 günlükken 3 numaraya geçtik.bebeğinin alerjik olma olasılığı var o yüzden stok yapma doğsun tak baktın iki üç kullandın rahatsız olmuyorsa o zaman 2şer 3er paket alıp stoğunu yaparsın