Kızlar arabamız var golf 5 ama eşim pusuk yaptirdi yani boyle takıntısı var her arabamız biyle yere yakındı o zaman sorun olmuyordu ama simdi hamileyim asiri sarsıyor korkuyorum bi sorun olur mu ben sarisiliyorum dedikçe de kızıyor bisey olmaz fln diye bide yeni aldı sarma sansi da yok haftada 1 biniyorum zaten ama hoplatiyor napiyim bilemedim cok moralim bozuk 19 haftalığım bu arada