Esma006 kaç haftalıksınız acaba , maşallah şanslıymışsınız ya ben de ilk gebelikte o şekilde uzun süre normal kıyafetlerimi kullandım ama bunda o kadar erkenden hiçbir şey olmaz oldu ki değil ek düğme vs tamamen düğmeyi fermuarı açık bıraksam da hiçbir şey giyemiyordum perişanlık 😮💨