Suleaydogan1 Ben yolun sonuna geldim kızlar, yarın 38+5 de sezeryan olacağım darısı sizlerin başına sağlıkla kucağınıza alın. Arkamda 3 yaşında kızımı koyacağım, devlette doğum yapacağım fakat hiç Kimsede durmuyor babasında bile ne yapcm ben 🥹
egeemomms Suleaydogan1 Allah yardımcın olsun canım sağlıkla kucağına al inşallah🤲🏻 en zoru da arkanda birini bırakmak galiba🥹
maco61 Suleaydogan1 sağlıkla al kucağına bende 4 yaşında kızımı bıraktım nasıl olacak ne yapacagım derken bugğn kucağıma alalı 20 gün oldu☺️ sabırlı ol herşey güzel olacak