elif_suuu Merhaba 6+7 Kanamam oldu doktor progestan verdi iğne de yazdı hapı yuttuğumda mide bulantılarım fazlalaşıyor siz fitil olarak mı kullanıyorsunuz yoksa yutuyor musunuz?
tns48 elif_suuu çok geçmiş olsun inşALLAH bi an önce durur kanaman. İki türlüde kullanılıyor ama kanaman olduğu için ağızdan alman enfeksiyon açısından daha mantıklı gibi tabi bu benim fikrim doktorunu ara sor istersen. Zaten inşALLAH’ta kullandıkça ilacı etkisini gösterip kanaman duracak vajinal alırsın o zamanda. 🙏🏻
June6 elif_suuu ben geceleri yatmadan önce kullanıyorum o zaman yan etkileri hissetmiyorum doktorumun tavsiyesi bu şekildeydi eğer ilaç olarak iç dediyse bunu deneyebilirsiniz fitil olarak dediyse öyle kullanmanız gerekir doktor karar veriyo buna 🌸
M35_ Ben fitil olarak kullanıyorum ama bunu doktor söylüyor sor doktoruna ağızdan mi yoksa fitil mi diye kanamaya göre fitil olarak kullandiriyorlar çünkü
yldzz01 elif_suuu yutma cok etkılı olmadıgını demıstı doktorum fıtıl olarak kullanma daha etkılı canım
elif_suuu ChatGPT‘de fitil olarak kullanmanın daha etkili olacağını yutmanın mide bulantılarını daha da arttıracağını söylüyor doktorumun numarası yok maalesef devlet hastanesinde perşembe kontrole gideceğim o zamana kadar ne yapsam
breeze92 elif_suuu benim doktorum ağıızdan al eğer tansiyon düşüklüğü bulantı olursa fitil olarak kullan dedi. Hem bulantı yaptı hem de başımı döndürdü içince. O yüzden fitile döndüm.
BKZ elif_suuu ben ilk aylar iki iğne ve üç fitil kullandım şimdi tek fitil kullanıyorum yaklaşık 7 aydır fitil şeklinde kullanıyorum yan etki görmedim
mumulik elif_suuu fitil olarak daha etkili ama kanaman yoksa fitil olarak kullan demişti doktor. Geçmiş olsun🌸