Benimde iki gebeliğimde şiddetli kasık ağrısı ile başlamıştı özellikte tek taraflı bir ağrıydı. İkinci gebeliğimde özellikle sol da batma, sızlama, yürürken bile hassasiyet oluşuyordu döllenme zamanıymış yumurtlamadan 1 hafta sonra oldu bu ağrı. Dikkat edip, gününüzü bekleyin derim bence