mryykt Merhaba,ben yaklaşık 23 yıllık FMF tanılıyım,gebelikte doktor önerisiyle ilacımı aynı dozda kullanmaya devam ediyorum,sizlerde süreç nasıl ilerledi,aranızda hiç gebelikte veya doğumda atak geçiren oldu mu?