Gün içinde bazen kasıklarıma iğne batması gibi ağrılar giriyor 3.4 saniye sürüp geçiyor ama bazen 20 dk yada yarım saate bir tekrar aynı ağrı oluyor bu normal bi ağrı mı çok yürümekten yada çok ayakta kalmaktan dolayı mı oluyor ilk gebeliğim biraz telaşlıyım ☺️