ayyy hiç üzülmeyin ben o kadar yordum ki kendimi o süreçte sürekli bi hissediyordum sonra bikaç gün kayboluyordu 28 haftya kadar böyle gecti. hatta 24. haftada 2-3 gün hissedemedim acile gittim dediler cok erken takip icin. ve ne kadar stres yaparsanız döngüye giriyor hissedemiyorsunuz. tabi ki iciniz rahatliyacaksa gidin ama hiç üzülmeyin bendr cok yasadım aynı durumu. 19 hafta daha cok erken