newmomad hilosss0 benim de o dönem oldu hatta daha sonra bile oluyor normal ya bebis büyüyor bende öyleydi doktor normal demişti 🥹
hilosss0 myangelson çok hafif kaldı temizdi daha dün değil önceki gün yaptım bitmeye yakın çok az dedi acaba diyorum bebek mi büyüyor ondan dolayı mı diye düşündüm de🙄🫠
dilankozan hilosss0 muhtemelen, bende öyle düşünüyorum çok uzun bir süre sadece sağda hisssettim çünkü 🥹
mervenure Kızlar 15+2 haftalığım bugün bende de sol tarafıma saniyelik şimşek çakıyor gibi geliyor gidiyor kanama falan yok iyiyim ama korktum normal mi ?
zfatalay mervenure bana da oluyor. Ben 9+5’teyim. Bulantılarım 2 gün önce ciddi oranda birden kesildi. Bu durum normal mi bilmiyorum, kokulardan etkilenirdim epey azaldı.
hilosss0 myangelson doktorum vardı ama şey kusma için 12. haftadan sonra pek kullanmayı uygun görmüyoruz dedi bugün mesela kustum yine kullanmıyorum 2.3 gündür 🫠
myangelson hilosss0 değişikmis gerçekten ben bir sürü farklı doktor gezdim ki perinatologla devam ettim hic kimse önermiyoruz kullanma falan demedi 😅 sadece hala bulantin mi var ilaç mi kullanıyorsun diye şaşırmışlardi