Havin49_ 2 yaştan 5 buçuğa kadar doktor önermiyor cnm malesef biraz geç kalmışsın. Bizim bebiş hep çok kiloluydu kal doktor gittik hem fakülte hem araştırma hast hem özel derken abartısız 6 ayrı doktora götürdüm tek testisti de utangaç testis denilen diğerine göre içerdeydi hem bunun için hem sünnet için gitmedik doktor bırakmadım dedilerki hep şu an acelesi yok cnkü kilolu bi çocuk ve pipi gömülme riski vardı yürüyünce kg yi atar dediler atmadı derken o kilo yüzünden yaptıramadık 3 yaşına girecekti artık karın popo pipi bölgesindeki etli
Yağlı kısım geçmişti ordaki kiloyu boy uzaması vs derken attık bu seferde yaştan sebeb yaptıramadık psikolojik olarak en etkileneceği dönem dediler acele etmeye gerek yok dediler bi ara artık ciddi takmıştım da şimdi diyorm aman ne çok düşündüm yani bizim dönemimizi düşününce Benm abimle erkek kardeşimi birlikte yaptırmışlar biri 8 biri 5 yaşındaymış mesela kuzenlerimde hep 6 7 8 yaşlarda sünnet oldular birlikte fotolarımız bile var😂😂🥰 hiçde geç
Sayılmıyordu o zamanlar hiç biride psikolojik sorun yaşamadı tam olmaları gereken zamanlardı derken beklemeyi tercih ettim çünkü çocuğumın şu an ki yaşı gerçekten bundan etkilenmeye müsait zaten 3 olduk artık geçti sana tavsiyem bekleyebilirsin