Havin49_ 2 yaş 2 aylıkken yapmıştım özel klinikte ama o süreç çok kötüydü (iyileşme değil işlem anı ) yani aslında benim bu kadar beklemenin nedeni su fıtığı var denilmişti o yüzden yoksa mantıklı olan 3 ay üstü 2 yaş altı (kendimce) ha şuan iyiki diyor muyum evet ama daha erken yaptrsaydim diyorum sonuç olarak fıtık yokmuş (yada geçti) boşuna bekledim ve büyüdüğü içinde işlem sırasında sürekli ağladı. Çünkü ne kadar önce merhemle o bölgeyi hissizlestrselerde o iğneyi hissetti onu hissettikten sonrada uyuştu o bölge ama ağlayarak tamamladık süreci işlem bittikten sonrada gayet rahattı gitti oyun oynadı ama 2-3 gün pansuman olayında bilinçli olduğu için çok zorlandik hani tekrar canı yanacak korkusu vardı. Snradan geçiyor ama bunları yaşadık korkutmak için demiyorum her çocuk bir değil ama bizim sürecimiz böyle olduydu.