Kızlar adet ağrısı gibi belim ağrıyordu sürekli sorna WC gidince kanama olduğunu gördüm duş alıp hastahaneye gittik nst bağladılar sancım çıktı serum taktı doktorum serumdan sorna birdaha nst de sancı çıkmayınca eve gönderdi ama şimdi yine uykumdan uyandım belim ağrıyor adet olacakmışım gibi sizce böyle giderse kaç güne doğum olur yada böyle olan var mı doğum sezeryan olarak gerçekleşecek