Arkadaşlar devlet hastanesine gittim 15+5 de erkek dedi kendisi söyledi ben sormadan. Özele randevu aldım gittim orda da doktor pek göremedi kız diyorum ben dedi baya baktı kordon araya girmiş dedi gözükmüyor fazla dedi. 16+6 da tekrar devlete randevu vardı doktora cinsiyetine bakmasını söyledim sanki daha önce tahmin yapmamış gibi direkt açar açmaz ultrasonu tekrar erkek pipi gösteriyor dedi. Kafam çok karıştı ne düşünüyorsunuz. Sizce devletteki doktor özeldekinden daha iyi görebilir mi