Kızlar size bir sorum olacak kurban bayramında tatile gideceğiz ve reglim tam gittiğimiz gün başlıyor sizce geciktirici ilaç primolut kullansam mı hormonlarımı bozar mı bebek istemini rafa kaldırdık zaten bir süre ama yine de tekrar tedaviye başlamak istersek diye hormonlarıma zarar vermek istemiyorum. Düğünümün olacağı zaman da kullanmıştım o ilacı hatta balayı boyunca da kullanmıştım ama bıraktığım gibi regl olmuştum tabi o zaman çocuk istemi olmadığı için sağlığım hakkında hiçbir fikrim yoktu sizlere danışmak istedim.