lalinnn sizi o kadar iyi anlıyorum ki ayak yanması bende de var bende bu yollardan o haftalardan geçtim
Asla endişe etmeyin hissiyat 20. Haftalarda yeni yeni başlıyormuş
Yarın da doktor randevunuz iyi geçer insaAllah
Forumda ki yorumları okuyorum da herkesin bunu paylaşım olarak paylassaniz herkes hormonlardan mı anlamıyorum yani dalga geçtiğinizi düşünür 😂
Asla endişelenmeyin yarın kalp atışlarını duyunca her endişeniz geçer