dil65_ Kzlar lütfen samımı olun buna çok ıhtıyacım var salı günü sezeryan doğumum var asırı çok yoğun anksiyete panık atak yasıyorum bnm gıbı olan varmı ne yaptınız p an nasıl geçti hoc bu kadar kötü olmamıştım titremek ten dıslerım tutmuyo
kusmm dil65_ benim de var .3. Doğum olcak. Ama merak etme herkes yaşıyor bunu. Kafandaki düşünceler sadece onlar korkma. Sağlıkla kucağına alacaksın bebeğini