Suyum yada nişanım yok ilk ntsde düzenli sancı çıktı ve ne ilaç verilirse verilsin kesilmedi 100lere kadar çıktığı oldu 2 3 dakisda bir eve yolladılar ama korkuyorum sancıları ben hiç hissetmedim yaşayan var mı özele gitmemiştim ama yaşadığım yere yakın yok diye şu an mecbur gidicem beni alırlar mı sizce ankarada