sususvs Normal mi bilmiyorum ama ikiz bebeklerle nasıl başa çıkacağım korkusu başladı bende ağlamak istiyorum böyle.. herkes biriyle zorlanıyorken ya yetemezsem korkusu yaşayan var mı
semaz sususvs kesinlikle +1 diyorum. Cidden insanların ikiz hakkında konuşmasına bile tahammül edemiyorum. Ailem destek olacaktır benim de ama artık bi süre sülalece yaşayacak olmak da ayrı bi histeri yaratıyor bende. Senaryo kurmaktan beynim eriyo
Havin49_ sususvs hiç korkma evet biraz zor ama Allah o gücü veriyor benim oğlum 22 aylık ikizlerim 4 aylık çok güzel bi duygu
cadii sususvs cnm benim 3 tane küçük ve 41 günlük ikizlerim var Allah güç veriyor inann bemde öyle dusunmutum
sarilale123 sususvs o zaman korkmayın bebeklerinize geçecek günlerinize odaklanın. Çünkü doğduktan sonra ne çabuk büyüdüler geçti zaman diyor insan. Allah kolaylık versin inşallah
anestezii64 sususvs çok normal ben doğurdum hala psikolojimi toparlayamadım ikiz annesi olabilecek biri değilmişim hiç psikolojik olarak çok yetersizim😞