Merhaba nasıl tarif edeceğimi bilmiyorum.
19+4 gebeyim.Geceleri sanki birisi kollarimdaki damarlara tırnak geçirmiş beni yirtiyormuscasina ağrılı bir acı yaşıyorum yani tarif edebildim mi bilmiyorum. Öyle şiddetli ki kolumu dahi kaldıramıyorum o anda. Sanki böyle omuzdan bilege kadar biri yırtıyor gibi bir acı.