CemileAkkurt oncelikle dogum asla korktugun gibi veya insanlarin anlattigi gibi bir sey degil korkma lutfen yasin daha kucuk oldugu icin cok daha kolay toparlanacaksin ve daha enerjik oldugun icin bebegine daha rahat bakacaksin bunlar avantajin annem beni 19 yasinda dogurmus normal dogurmus ve cok kolaydi diyor dogurdum 2 saat sonra ayaga kalkmistim agrim falanda yoktu cok iyiydim diye anlatir ben 30 yasinda ilk cocugumu dogurdum sezaryendi cok korkutulmustum ama hic anlatilanlar gibi olmadi cok rahart gecirdim sureci