Rbs111 Kızlaaar Çin takvimi ile cinsiyet belirleme yapılıyormuş . Ben hiç inanmam faldı takvimdi . Ama bunun doğru olduğunu iddia eden arkadaşlarım var 😂 takvimi ekliyorum bir bakın tuttu mu sizin [url=https://hizliresim.com/jgb71W][img]https://i.hizliresim.com/jgb71W.png[/img][/url] Bana soracak olursanız allahtan başka kimse bilemez
Yaser27 Rbs111 normal de hep kız çıkıyordu senin yukledigine göre erkek diyor ama bizim kızımız olacak Allah izin Verirse
Taneminci Benim çin takvimi tuttu yalnız gerçek olan çin takvimini bulmak lazım ☺️ Attıgın gotoğraflar açılmıyor canım
Betuel11 Benim tuttu gibi erkek çıkıyodu 2 dir doktorum erkeğe benziyor diyor bende öyle hissediyordum bakalım değişirmi 11+5 deyiz 😊
Duyguyy Rbs111 anne yasi yazan yerden baslamislar K E yazmaya satirlari kaydirmislar yani iki sekildedde tutmuo erkek oluyo iki yerdede kizim olucak 🥰
Zeytinusss Rbs111 canım benim buraya göre erkek 😂 içime doğan da erkek 😁 ama 3 kez kız dendi cuma günü farklı.bir doktora daha gidicem artık o.da kiz derse daga da değişmez diye düşünüyorum 🤔😄