Zaten cevaplamışlar için rahatlamış ama ben de ek yapayım. Unutursan bir şey olmaz. Unutup o gün iki doz alsan yine bir şey olmaz. Aldığın takviyenin içinde 400 mikrogram folik asit var. 800 almış olsan yine yüksek doz sayılmaz. Genelde ikinci trimesterda multivitamin takviyeye geçilir. Onun içinde de folik asit oluyo, kullanmaya devam etmiş oluyosun yani. Hem multivitamin hem de ekstra folik asit kullanırsanız toplam doza dikkat edin. Uzun süre 800 fazla doza girer.