mekkeeee ben yaşamıştım doğum yapalı 8 ay oldu hala geçmedi doktor bi krem verdi düzenli kullanmadım ondan galiba bir de bileklik tak demişti onu takınca hareket edemiyordum onu da yapmadım hamilelikten dolayı oluyormuş zaten şikayetimi söyleyince hamilelik yaşayıp yaşamadığımı sormuştu