yapoo04 4.hafta kanamam vardı özele gidiyodum çok güzel ilgilendiler kanamam hafif ve bi kere oldu. 5.haftada tekrar ozeldeki doktora gittim iki günde bir gidip hem kan veriyosun hem ultrasondan bakiyodu kanama yoktu, kese gozuktu bebegi gormek icin erken 10 gun bekleyelim dedi. 1 hafta sonra devlet hastanesine doktora gittim. Doktor çok kanamam var kendine yatacak hastane bul. Yola çıkma hareket etme diye konuştu üstelik ilk baktığımda kese yok dedi sonra kesende kanama var dedi. 2 gün sonra başka doktora gittim kalp atışını bile duyduk. Kanama filan yoktu