Kurtum Selamun aleyküm kızlar. 20+6 haftalık olduk. İdrardan sonra kasıklarım çok ağrıyo. Hiç bu şekilde olanı duymadım. Böyle bişey yaşayan, bilgisi olan var mı? Normal mi çok merak ediyorum. Yardım edin..
Burcuuuuuu Kurtum Aleykum selam, bazen bu durum normalmiş, bazen de idrar yolu enfeksiyonu habercisi. İsterseniz bir tahlil yaptırın.
Dsa Burcuuuuuu bu gece aynısı bana da oldu ve erken Doğum riskim olduğu için baya bir korktum. Farketmeden çok tuttum sanırım tuvaletimi ondan ötürü ağrıdı diye düşünüyorum.