Mucizemmmmm_ En çok aşerdiğiniz şey neydi?? Herzaman çok merak etmişimdir henüz yaşamadım ondn nasıl bir his acaba??
helin_a Mucizemmmmm_ ben Erik aserdım gece rüyama giriyordu agzım sürekli sulanıyordu hayla kase kase yerım ben ıstedıgımde esım 4 tek eriği 1000 tl almıştı
Ziyangillerrr_ Mucizemmmmm_ Benim böyle 25. Haftalardan sonra canım hep çilek istemişti şükür ki mevsimiydi hemen alıp yemiştim. Harici hiçbir şey istemedi canım bugün 35 haftalık olduk bir videoda şeftali gördüm videoyu izlerken resmen ağzımdan su fışkıracaktı o denli canım çekti bu haftalar aşermeden sayılır mı🤣🤣🤣🤣
yinemihilal Ben çok aşerdim değil ama hep rüyamda kırmızı meyveler gördüm. Daldan kara dut toplayıp yediğimi, böğürtlen ahududu toplayıp yediğimi gördüm
Havin49_ Mucizemmmmm_ ilk oğlumda kışın ortası karpuz aşermiştim ama en çok yazın karpuz yedim millet çocuk yeşil olcak diyordu o derece
Zeyneplemutluluk Mucizemmmmm_ kızım da bir kez avakado aşerdim oğlumda 3-4 kez çiğ köfte kornişon salatalık turşusu birde bal yedim
gizemli00 Mucizemmmmm_ ben çok aseriyordum 7 aylığım halen aseriyorum hatta yiyemedigim seyleride rüyamda yiyorum🥺🥺