Kızlar bi kaç yıldır anksiyete vardı bende sonra okb başladı psikolog desteği aldım 1 yıl süreci yönetmeye başladım düşüncelerimin farkına vardım onları izlemeye başladım tabi atak dönemlerim oluyordu ama eskisi gibi depresyona sokmuyordu. gelin görün ki hamile kaldım ve hamile kaldıktan sonra sanki daha çok hissetmeye başladım bi olay olmasa bile huzursuzluk geçmişi düşünme bebeğime bişey olur korkusu vs yaşıyorum ama bunlara rağmen yemeden içmeden kesilmedim uyku düzenim de yerinde. bulunduğum yerde kimse yok ailem uzakta eşimin ailesi uzakta küçük bir ilçede yaşıyoruz arkadaş eş dost yok böyle olunca insan kendiyle baş başa kaldıkça çok düşünüyor sanırım yine de kendimi koyuvermiyorum meditasyon yapıyorum sevdiğim dizileri izliyoruz eşimle tek başıma kalınca kahvemi alıp dışarı çıkıp kitap okuyorum ama bebeğime yansıyorsa bu stres onu etkiler diye korkuyorum ileri de otizm zeka geriliği konuşma geriliği yaşayabiliyormuş stres yaşayan annelerin bebekleri. tamam süreci yönetebiliyorum sağlığıma yediğime içtiğime dikkat ediyorum dikkatimi de dağıtabiliyorum ama o huzursuzluk ve geleceği düşünme hep var panik değilim önceden panik atakta yaşıyordum ama artık ne olduğunu bildiğim için panik sarmıyor.. benim gibi bu tarz şeyleri yaşayan var mı hamileliğinde bunu merak ediyorum 🌸