Kızlar 10 gün önce doğurdum dışardaki dikişim 10 tane falandı fakat açılmaya başladı bende geçen perşembe günü tekrar beni doğurtan ebeye gittim oda lokal anestezi yapıp ⅗ dikiş atıp geçti sadece batikonla yıka dedi 3. Dikiş atılmaz kendisi kunıcak dedi annem gördüğünde ne biçim yapmışlar araları çok boş dedi bende dedim kesin dikişler açılcak bugün öyle de oldu o kadar açıldı ki dikiş yok gibi iplerde öyle içerde o kadar kötü duruyor ki piskolojim bozuldu hep sol tarafıma yatıyorum bebeğimi zor emziriyorum hep yatarak o kadar kötü ki bu durumu yaşayan ve gerçekten iyleşen var mı başka doktora gitsem ilgilenir mii lütfen bilginize ihtiyacım var