Kızlar iyi akşamlar bu 3. Gebeliğim ikisinde nişan geldi ilki çok az pembemsiydi ikincide kan vs yoktu normal sarımsı gibi akıntıydı şimdi bugün gün boyu parça parça gelen Akıntım var ama yine sarımsı acaba yine nişan mıdır ki
Yapay zeka kanlı olmak zorunda değil diyor