melisakucuk kpss hazırlanıyorum 2 yıldır emek veriyorum aynı zamanda üniversite okuyorum vizeler finaller bütün sınavlara katılıyorum kpss sınavında bende 36.haftada olacağım şansımı denemek için giricem baktım rahatsızlanıyorum çıkarım çıkışa izin verdiklerinde hiç girmezsem pişman olurum keşke şansımı deneseydiö belki iyi geçebilirdi sorun olmazdı vs diye