Merhaba kızlar 8 haftalık hamileyim bugün biraz kahverengi leke geldi acile gittik hemen kese altında çok minik kanama alanı varmış yerleşmede olabilir ama tedbir alalım dedi bu Dubhaston yazdı birde iğne yazdı 4 tane sorum şu ben ilk hamileliğimde progestan diye bir hap kullanmıştım düşük olmasın diye de bunu ilk defa gördüm kullanan var mı eski ilacımdan mı yazdırsaydım acaba?