kubra5134 2 günlük lohusayım göğüslerim inanılmaz şişti aşırı derecede ağrıyor hastaneye gittim sadece antibiyotik verdi önerisi olan var mı acaba lütfen rahatlayacak bir fikir verin acısında. Ağlıyorum
annekiz6141 kubra5134 Bebegınız emiyor mu? Boşaltamadıgı ıcın ağrı yapar balım duşta ovala bıde sıcak komplex yap ıyı gelir.. Sağım da yapabilirsin 🥰
sym_kvrak kubra5134 sütyen takma canm bol bol emzir sağ bi de duş al sıcak kompres uygula kanallar açılsın hem rahatlar hem daha rahat sağarsın. Geçmiş olsn
kubra5134 annekiz6141 emiyor hemde sağıyorum tam bosalsın diye sıcak soğuk komplekse yaptım ama gittikçe daha kötü oldu
necmiye86 Canım emsede tam ememez tıkanma yapar. Sağ ama tamamen boşalana kadar sağman lazım. Bir kerede acır geçer sonra.
kubra5134 necmiye86 yok emiyor sonrada sağıyorum ama belli bir sağımdan sonra zaten süt gelmiyor çok acıyınca sagımı bırakmak zorunda kalıyorum