Betusssss sonra 3 ay SGK primin kaç para üZerinden yattı ise onun üzerinde. Hesaplanıp yatacak rapor paran .
Biliyoruz ki raporlu olunan günlerde sigortan da yatmıyor haliyle 3000 den gözüken maaş daha düştüğü gözüküyor .
Sizde buna göre bi miktar kendinizde bilirsiniz SGK girdiğinizde orada gözüküyor zaten geçen ayın kaçtan yattığını aynı yatmaz yani imkansız