Merhaba anneler 28 haftalik hamileyim ikinci oglum olucak insallah ama ismine hala karar veremedik ilk oglumun adı Kerem Alp uyumlu isim bulalim dedik onlar icimize sinmiyor Karan Karel Kayra gibi isimler dedik behenemiyoruz bir türlü bir Yağız Ege begendik icimize sindi aslinda ama duyanlar da Kerem alple uymuyor diyorlar sizce uymasi cok önemli mi?