Canım benim de 12+6 da birden kanamam gelmişti yoğun bir kanama yaşamıştım bir gece hastanede yatış vermişlerdi . Bebekte kese de bir sorun yoktu kanamanın sebebi anlaşılmadı , hastane de yattığım sürece iğne yaptılar progestaran başladılar. Ertesi gün kahverengiye döndü kanamam , azalarak iki hafta boyunca devam etti . Progestaran kullandım günde iki defa . İkinci haftanın sonunda lekelenmem de kalmadı çok şükür . Şu an 17. Haftamdayım her şey yolunda çok şükür. Seni çok iyi anlıyorum çok üzülüyor panikliyor insan ben düştü tamam kaybettim demiştim hastanede sabaha kadar ağladım ikna edememişlerdi beni. Ama çok şükür hiç bir şey olmadı . İçini ferah tut bu kanamalar bazen olabiliyormuş yaşayan çok kişiyle konuştum , senin için de dua edicem canım