semacaa bizim doktor 38,5 gibi hep yapıyormuş. Doğuma kadar bir daha yapmıyor. Vajinada siğil vs. birşey var mı diyede kontrol yaptı. Normal doğum yaptırmiyormus öyle bir durumda. Bebeğe bulaşabiliyormus çünkü. Öyle bir durum varsa sezeryani 39 haftaya planlamak için 38,5 ta çatı muayenesi yapıyorum dedi. Bende hayatımda ilk defa yaptırdım. Forumdaki anlatılanlar kadar korkunç değil ama biraz dayanmak lazım. 1 dakika sürdü zaten